poniedziałek, 15 października 2012

Okładka Camino Neocatecumenal


Na polskim rynku trudno o ładne i niedrogie okładki na Pismo Święte. 
Gdy ktoś chce mieć w domu ładnie oprawioną dużą Biblię musi zwykle zostawić w sklepie stówkę lub więcej. Mój mąż rozglądał się za ładną okładką jakiś czas ale jakoś tak zawsze coś odciągało nas od zakupu. Zrobiłam mu więc prezent na urodziny i uszyłam aksamitną okładkę ze złotym haftem.

Haft złotą nicią wykonany ręcznie, szkic na materiale musiałam przeszyć przez kartkę na maszynie...Nie wiem jak można by w łatwiejszy sposób odwzorować go na ciemnym aksamicie...
Camino Neocatecumenal - Droga Neokatechumenalna
Nueva Evangelizacion - Nowa Ewangelizacja
Palabra - Słowo, Liturgia, Comunidad - Wspólnota





2 komentarze:

  1. Śliczna, zainspirowałaś mnie, chociem nie neon, ino mocher

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie będę robić podobną okładkę i mam pytanie, czy mogę wykorzystać obrazki, które są na Twojej stronie, ten z Maryją przytulającą Jezusa? Będę publikować zdjęcia na forum szyciowym, więc wolałabym mieć Twoją zgodę lub odmowę, bo nie chcę działać bezprawnie :)

    OdpowiedzUsuń